نوشته شده توسط : حامد سیفی
 
 
 
    رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینكه رسانه می تواند یك قدرت نرم، متنوع و جذاب است، گفت: رسانه ها در جنگ نرم حكم سلاح در جنگ سرد را دارند.
   
   
 
 
     

غلامعلی حداد عادل در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص نقش رسانه ها در مقابله با جنگ نرم، گفت: رسانه ها متنوع و جذاب بوده و یك دهلیز گروهی مناسبی برای مطالعه جدی تر و سنگین تر هستند

وی با بیان اینكه رسانه همیشه مقدمه ای برای ایجاد انگیزه در اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان است، اضافه كرد: رسانه در جنگ نرم حكم سلاح در جنگ سرد را دارد.

وی در ادامه به راهكار های مقابله با جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اطلاع رسانی، روشنگری، تبیین و به كار بردن راه هایی كه دشمن برای ایجاد شبهه و شایعه راه های مقابله با جنگ نرم هستند.

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس هشتم همچنین در پاسخ سوال رامین، معاون مطبوعاتی رئیس جمهور درباره اهمیت امانت داری در مصاحبه تصریح كرد: در مصاحبه، مصاحبه شونده باید امنیت داشته باشد كه مطالب مورد نظر وی منتشر می شود.

وی افزود: در مصاحبه همواره این خطر وجود دارد كه با جابه جایی یك كلمه در اطلاع رسانی، جنجالی و فضایی علیه كل نظام درست شود.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینكه اطلاع رسانی كاری بسیار ظریف است تصریح كرد: در مصاحبه جابه جایی كلمه ای، معنایی متفاوت از مقصود مصاحبه شونده منعكس می شود كه همیشه این نگرانی وجود دارد و خبرنگار با دقت، خبر را به عنوان امانت تلقی كند.



:: موضوعات مرتبط: رسانه ها در جنگ نرم حكم سلاح در جنگ سرد را دارند , ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد